birannebircocukk Bebeğim 24 günlük bir idrar tahlili yapıldı idrarında kültürde üreme varmış doktorumuz direk küvöz ya da tekrar test isteyebilirler dedi başına gelen var mı yavrumu küvöze mi alcaklar?
SevimliHayaletCasper birannebircocukk evet enfeksiyon durumlarında küvöze alıyorlar bebeğinizin sağlığı için. Tekrar test yaparlarsa sondayla mı alacaklar idrarı öyle daha net çıkıyormuş çünkü
Asyade birannebircocukk evet tam 24 günlükken yoğun bakıma alınmıştı kızım. Yenidoğanlar için servis yok çünkü. 10 gün antibiyotik tedavisi uygulandı sonra kavuştuk kızımla . Bi de pandemiydi ve bize hiç göstermediler o da beni göremedi. Oy ne günlerdi sonra unutuluyor 3.5 yaşında şu an her şey çok güzel ❤️ çok geçmiş olsun size de