baby9669 Nur_61 merhaba çok az kullandım maksimumm 5 belki daha az hiç hatırlamıyorum. Bütçeniz nedir yardımcı olurum
Nur_61 baby9669 ya normalde çok pahalı bise istemiyorum açıkçası 2 yaşında oğlum var gündüz uykusu uyuduğu için çarşıya okula filanderken lazım şuan ki fiyatlarda uçmuş maalesef siz ne düsünüyorsunz
baby9669 Nur_61 ah süper benim bebeğim daha küçük o yüzden araba geniş geliyor içinde yana düşüyor rahat edemiyor. 1.5 yaş üstü çocuklar için daha uygun bir araba. Önden yana baya geniş