Hilponcik benim oğlum 8 ay 10 günlük doğdu testisi inmemişti erken doğan bebeklerde genelde olan birşey dendi 1 yaşına girene kadar inebiliyor dedi doktor fakat bizimki inmedi ameliyat oldu oğlum aynı zamanda sünnetini yaptı doktor ufak bi operasyon sadece ilk gün huzursuzdu ağlıyordu ikinci gün zıplamaya koşmaya devam etti dikişler kendiliğinden düşüyor zaten sünnetiyle birlikte iyileşti bakımında hiç zorlanmadım teramcyn verdi her bezi açtığımda sürdüm korkulcak bir şey yok oğlum şuan 20 aylık inşallah kendiliğinden düşer sizinki 🙏🏼🙏🏼