Arkadaşlar herkese merhaba, bebeğim 9 aylık ve 6 gün önce sünnet oldu. Doktor pet bardak ile koruma işlemini çok gerek yok ama dilerseniz koyabilirsiniz diyerek bize bıraktı. Ben de beze yapışmaması için hep koydum. Daha ne kadar süre koymalıyım ? Sanki henüz kurumamış gibi beze sürterse acır yapışır gibi hissediyorum öneriniz var mıdır ?