Gamzeeeee96 Kızlar bebeğim 3 aylık dünden beri durduk yere çığırlamaları başladı ve elini ağzından çıkarmıyor salyası başladı diş belirtisi mi acaba
hilalincikaymak Gamzeeeee96 benim kızımda öyle aç mı diye düşünüyorum emiyor yine yapıyor şapur şupur bal mı var elinde bende yiyim getir diyorum🥰
sedaozan Gamzeeeee96 artık ellerini keşfetmeye başlamış çok doğal bir süreç elini ağzından çekmeyin bırakın rahat rahat oynasın ☺️
rabis3444 hilalincikaymak benimkide 2 aylık olucak 2 gün sonra sürekli eli ağzında aynı şekilde emziği bile öyle iştahlı emmiyo 🥲
hilalincikaymak gncglozclk aynı benim Ki de öyle 3 ay olmak üzere iştah yok emmedi dün dert ettim reddediyor diye bugün iki saatte bir emdi Allah’ıma sükür emzirmek dünyanın en güzel hissi çok dert etmiştim
KuzeyinAnnesi03 Gamzeeeee96 doktorumuz bu dönemde dişler sertleşiyor kaşınma yapar dedi o yüzden oluyormuş ama dikkatli olun oğlum boğaz enfeksiyonu oldu bu yüzden kimse opmesin ellerini sürekli yıkayıp silin mikrop kapmasin