wawas Devletinki 50mg/ml 4 damla verin dedi Ben bestiron almistim 8mg/ml kilo basi 1 damla dendi 8 damla ediyor Miktar olarak ayni mi az mi kaliyor siz kac damla veriyorsunuz nasil veriyorsunuz kullanip yardimci olabilecek var mi bu konuyla ilgili
AEgemm wawas biz 6 kiloyken 6-7 damla kullanıyorduk kan tahlili yapıldı eksiklik görüşdü şimdi 16 damla kullanıyoruz
farelikoyunkavalcisi wawas bana doktorum bestironu kilo başına 2 damla olarak yazdı bebeğim 7 kilo ilk 2 hafta sabah aç karnına 7 damla sonrasında sabah akşam 7 damla vereceksin dedi o şekil uyguluyorum
fzltt wawas ayrıca şunu da söylemeden geçmeyim benim bebeğime bestiron hiç fayda etmemiş aylarca boşa kullanmışım demirini hiç yükseltmemiş
dilekkdavut fzltt kacinci ayda kan alimi yaptilar? Bizde kullaniyoruz da tabi ben arada veriyorum biraz unutuyorum
fzltt dilekkdavut 1 yaşında bakıldı 3 çıktı feritin değeri sonra ferrosanol kullandım 2 ay 34 çıktı sonra yine ara verdim bazı sebeplerden ötürü 18 ay kontrolünde 11e düşmüş doktprumuz yine ferrosanola başlattı en hızlı yükselten bu ilaç
wawas @dilekkdavut 4 aylik suanda saglik ocaginda verdiler baslayabilirsin diye bende temiz içerikli diye bestironu almistim yeni baslandigini bildigim icin. Kan alimi olmadi henuz bilmiyorum dr yaparsa
wawas @AEgemm verdikten sonra kusuyor mu O zaman bizimde dr once bi kan alicak sanirim o zamana kadar ne kadar vermeliyim
fzltt wawas sizin bebiş çok küçükmüş daha bi müddet bestiron kullanıp deneyebilirsiniz zaten 9 ay kontrolünde bakıyolar değers
AEgemm wawas ilk 1-2 seferde kustu ama sonra alıştı şimdi daha fazla vermem için ağlıyor. Sizin bebek kaç kilo kaç damla vermeniz gerekir ebeye ya da eczaneye sorabilirsiniz biz dediğim gibi 4 kilodan 6 kiloya kadar 6-7 damla kullandık şuan 2 katı kullanıyoruz tadını çok seviyor