Öncelikle konu başlığı dikkat çeker mi bilmiyorum ama benim gibi bu sorunu yaşayıp yardımcı olursanız çok sevinirim benim boynumda ve göğsüme kadar koyu lekeler var doktor mantar dedi ve sprey verdi ama emzirdigim içim hala kullanamıyorum bebeğim 7 aylık ne yapmamı önerirsiniz doktora göğsüme kadar olduğunu söylemeyi unuttum artık çok rahatsız ediyor beni görüntüsü sizce kullanmali miyim ?