Liliyy ilk resim bence daha kullanışlı 2. Cisinde parmaklar çok cikacak yürümeside zor öne kayabilir.Ayak etliyse bant kısmı olmayabilir.3. resim ise serçe parmak takılır gibi rahatsız edebilir.Goruntu olarakda kullanım açısından da bence ilk resim daha iyi