Kızlar bebegim 8 ay 1 günlük mamayi 2.5 aydan belli icmiyo biberon ile 7 inci ayda kilosu alt sınırda olduğu için doktor mama ver dedi başladım fakat şırınga ile veriyorum oda 120 yaptigim zaman neredeyse 1 saate yakın yediriyorum bazen hepsini yiyo bazen de kusuyo aynı zamanda anne sütü alıyorz ama sütüm yetmediği için artık doyurmadigi için doktor mama ver dedi ama şırınga ile beslemek çok zor nasıl yapıyorsunuz kızlar