Kızlar merhaba kızım 2 aylık ve en başında sütüm gelmediği için mamaya başlandı daha sonrada meme reddi yaşadık o zamandan beri az az sağıyorum fayda faydadır yavruma diye ama sanki pompa az çekmeye başladı ve sütüm azaldı bir şeyler uygulasam artar mı ve manuel süt pompası markası önerir misiniz lütfen 🥺