alchn ben de çok zor bir 2 ay geçirdim, fakat 3cü aya geçtimi yüzüme gülümseyince,oynamaya başlayınca, gaz sorunumuz da azalınca herşey rayına oturdu :). İnanın bana geçicek, daha adaptasyon sorunu yaşıyor bu aylarda. Boşuna 0-3 ay yenidoğan dönemi denmiyor. Bebeğiniz için de çok zor yeni bir dünyaya alışmak,bu açıdan da düşünüp sabr edin. Güzel günlere az kaldı :)