elifyagmurr benim ilk doğumumda o çizgi çok koyu ve belirgindi, tam 1senede kendiliğinden kayboldu ama ben hiç müdahale etmedim kendi kendine geçti, burda okumuştum kese falan yaparak daha erken geçirilebiliyormuş ben bilmiyordum o yüzden o süreç kendiliğinden gelişti. 2.doğumumda da çizgi belli belirsizdi ama karnım genel olarak her tarafı vücudumun diğer kalan yerlerine nazaran daha koyu yani kapkara, 3ay olacak doğum yapalı ve kesede yapıyorum ama geçmiyor, geçecek mi onuda bilmiyorum. İlk doğumda çabuk toparlanmıştı ama şimdi karnım çok kötü buruş buruş kapkara kötü bi görüntüsü var, çatladı da tabi. Böyle kalacak sanırım🤷♀️