hilalincikaymak biz de 8 ay meme reddi vardı oyüzden gece sık sık emzirmeye çalışırdım 8. Ayla beraber emzik biberon tamamen kendiliğinden bırakıp meme bağımlısı oldu yani hem diş hem atak hem de alışkanlıktan galiba gece meme ağzında olmadan durmuyordu ki o şekilde de uyumuyordu. Ek gıdayla zaten arası hiç hiç yok. Düşünün şuan 18 aylık gün içinde tek bir tane yumurta yedirine kadar çatlıyoruz.Gece beslenmesi de yok gece doyuyor oyüzden yemiyor desek. Gündüz de çalışıyorum zaten 3 te geliyorum eve yine de yemeden beni bekliyor düşünün. Psikolojim bozuldu artık bu konuda. Yemeyen çocuk çok zor🥺