tubizeyn Bebeğim 3 aylıkk olduu. Gülmeler oynamalar başladı. Ama bazen sebepsiz ağlıyor bide yüksek sesten ani hareketlerden korkuyor. Uykuya dalarken eli kolu ayağı durmuyor kendini uyandırıyor süreklii. Geri kalan hersey normal gibi. Sizde durumlar nasıl?
Asyade tubizeyn anlamlı gülücükler başladı , çığlık atıp sesini fark ediyor, piyanolu oyun halısunda oynuyor vs. Uykular iyi gibi, çok şükür gaz yok. Günlük rutin de iyiyiz 🍀 2 buçuk ay
dilann11 tubizeyn Bizde de öyle bence normal. Hatta ağlama krizleri ara ara oluyor kızım 3.5 aylık oldu.
hilalincikaymak tubizeyn aynı bende öyle gülücükler atıyor iki gündür aşırı sebepsiz ağlamaları başladı iki saate bir emiyor ken emmek istemedi geceleri uzun uyumaya başladı 2-3 satte emiyordu 5-6 saatte kalkmıyor
tubizeyn sencokbiliyon gaz bitiyor sanki yavaş yavaş alttan üstten kendi çıkarıyo kakasını rahat kendisi yapıyor masaj bile yapmıyorum daha valla
hilalincikaymak Asyade ay evet evet benim kızımda piyanolu oyuncağında artık oynuyor gülüyor bağırıyor gözyaşım pıt
hilalincikaymak dilann11 benim ki de 3 aylık olcak iki gündür sebepsiz ağlıyor inanın zabdetemiyorum artık korkuyorum noldu diye gazı çıkıyo altı temiz karnı tok anlayamadım
tubizeyn hilalincikaymak 6 saat sadece 2 kere uyudu sonra yine şu kıpırdanmalar artınca 3 4 saate düştü
hilalincikaymak tubizeyn benim ki de öyle eller ayaklar kıpır kıpır hiç kundak yapmadım rahat olsun diye kısıtlamadım alıştı kendi de
tubizeyn hilalincikaymak evet bizdede öyle oluyor bazen en kötüsü geliyor aklıma hep kendimce hastalık uydurup acaba böyle bi hastalığımı var diyorum postuda aynı şeyleri yaşadığımızı bilip sakinleşelim diye açtım. 😀 bazen de oluyor pamuk gibi ay diyorum maşşalah kızımaa 😀 delirmeseydik
tubizeyn urzkbrakml ay bizimki asla yaptırmıyor sinirleniyor. Eller serbest oluncada kendini yırtıyor uyanıyor
hilalincikaymak urzkbrakml aynen birde uyku sersemi yüzlerini çiziyorlar , elleri yukarda uyuyor kızım genelde kendini pek uyandırmıyor asıl kundak yapınca kundaktan çıkmak için çabalayarak uyanıyor bizim kız da
gamzekdkrn tubizeyn bizimde aynıydı ben gece ilk uykudan sonra kundak yaparak uykusunda alıştırdım kundağa yoksa sürekli kendini uyandırıyor tavsiye ederim
JollyBaby tubizeyn yüksek sesten ani hareketlerden korkuyor. Uykuya dalarken eli kolu ayağı durmuyor kendini uyandırıyor süreklii. Bebegim 2 ay 20 günlük ayni şeyleri yaşıyoruz. Hatta bu ara kucakta uyumak istiyor çok kısa sürede dalıyor da uykuya. Ama ne zaman yatağına koysam hiç uyumamış gibi gözlerini açıyor
tubizeyn JollyBaby bizimki kucak hiç sevmiyor siyah beyaz oyuncakları var onlara bakarken yoruluyo uyucağını hissediyorum beşiğe koyuyorum yarım saat sonra şamarlamaya baslıyo kendini ayaklar havaya😀
tubizeyn JollyBaby korkmaları tesirgin ediyor bizi eşime sesleniyorum az sesim yükseliyor içerden duysun diye ona nile korkuyor