Selamlar 19 aylık oğlum sadece beni çok fena ısırıyor. Babasını 1-2 kere en fazla ısırmıştır. Böyle sevgiyle yaklaşır gibi yapıyor dişlerini kenetliyor bir anda. Gözü başka bir şey görmüyor resmen. Gülüyor eğleniyor bayağı. Kızdım olmadı, ilgisini dağıttım olmadı, şefkatle yaklaştım yine olmuyor. Önerisi olan var mı? Nasıl vazgeçireceğim? Akşam uyutmam bir saat sürüyor. Sabahları da 5:30-6 da kalkıyor artık. Bugün ilk defa eşim onu dışarı çıkarınca oturdum ağladım.