Yasemin52200 8 aylık bebeğimin sağ gözünde sarı akıntı var me yapmalıyım endişe yapmalımıyım lütfen fikir verin
lceLady Yasemin52200 Nöbetci eczane varsa gidin damla veriyorlar 2 güne geçer Sanırım enfeksiyon kapmıs Bizimde olmustu hemen eczane göstermiştim
serapalya Bizde de olmuştu serum fizyolojikten gözüne damlat günde en az 4 kez göz ve burun arasındaki bölgeye masaj yap canım birkaç gün içinde geçer