srnrcvs Kızlar bugün ayırdım bakalım yatırdım yanı gece nasıl gececek ama ınanılmaz korkuyorum ya duymazsam diye kamera var kurduk ama kapılarımızı da acıcaz ama ya derın uykuda olursam vs diye endıselenıyorum ınsallah asarım bu durumu bakalım nolcak
tosbikannesi6 srnrcvs 3 e giricez ayırdık sonunda geçen hafta 😬 Ve ben oğlumun odasında yerde yatıyorum günlerdir sırf duyamamaktan ikidir kalkıyor yataktan anne anne diyor normalde kalkmaz geceleri napcam bilmiyorum
Omeraslan srnrcvs Oğlumun odası, yatak odasına biraz uzak. Ben rahatlıkla duyuyorum. Zaten onu düşünerek uyuduğunuz için her türlü duyuluyor. İçiniz rahat olsun bence
melegim71 srnrcvs merak etmeyin uyanirsiniz bende kamera olmadigi halde uyanirim hemen duyarim sesini
niluna srnrcvs biz ayıralı 4 ay oluyor ilk başta gündüz uykusunda salonda yerde yatardı kızım bende yatağıma giderdim hani kalkınca benim nerde olduğumu bilsin diye kolayca ilk zamanlar yanında uyudum alıştı kızım kalkınca yanıma geliyor geceleri loş bir ışığı da var koridorda ışık.bana gelecek olursak üstünü açıyor düşecek mi aman deprem mi olacak her senaryoyu kurar öyle dalarım bi ara uykuya ben aşamıyorum bu düşünceleri hala
MadamMommy srnrcvs Kaç aylık canım.Biz oda ayıralı çok oldu da ben yanından ayrilamadim bu hafta gidicem odama ben de aynı endişedeydim kamera var ama yanımda kalktı beşikten düştü Allah korusun da dalınca yanında da dalıyor insan 9 aylık bizimkisi
alparslan38 srnrcvs kızımı ilk ayirdigimda bnde çok korkmuştum ya ağlar ağlar duymazsam die ama ilk gün hemen anne die uyandiginda duymuştum kaç aylık bebeğiniz
sedaozan srnrcvs onu düşünerek uyuduğunuz için uyanırsınız yani ben öyleyim çünkü. Oğlum yatakta ani dönse bile uyanıp kontrol ediyorum
srnrcvs 6 aylık evet yanımda ıken bıle sağına şokuna hareket edince ıcımden hep aha uyancak ay acaba uyanıyomu diye düşünmekten stres altında uyuyordum sureklı bakalım suan uyuyor bende yattım umarım güzel geçer uyku kalıtesı açısından da ınsallah ıyı geçer