Kızlar selam, 4 aylık bir bebeğim var ve son bir haftadır inanılmaz huyu değişti. Şu 4 aydır bir kere bile ağlatmadığım, gık dese acıktı yada uykusu geldi ya da sıkıldı diyerek derdini anladığım bebeğimi artık tanıyamıyorum. Muhtemelen 4. Ay da yaşadığı keşfetme duyusu ve algılarının açılmasından dolayı uykuya geçmesinde ve meme emmesinde büyük sıkıntı yaşıyorum. Uyuması gereken zamanda deli gibi uykusu olsa da uyumuyor direniyor, uykusu yok sanırım diyorum aç olabilir diye emzirmeye çalışıyorum ama uykusu olduğu için sinirlenerek memeyi red ediyor. Sadece gece uyurken emzirebiliyorum birde çok acıkırsa gündüz bazen tutuyor. Geri kalan zamanda mama veriyorum ama normalde bitirdiği mama miktarınıda yarıda bırakıyor oyunla vs kandırıp içirmeye çalışıyorum. Onu anlamaya çalışıyorum algıları açıldı ve herşey ilgisini çekiyor dünyayı yeni öğreniyor keşfediyor, sabırla yaklaşmaya çalışıyorum ama ben tükendim sanırım. Birde aşırı salyası var elleri de ağzında acaba diş mi çıkaracak diyorum ama çok erken henüz. Özetle bazı an geliyor ve ne beslenmeyi ne uykuyu ne oyunu kabul etmiyor çok çaresiz kalıyorum. Umarım çok uzun sürmez bu halleri onun içinde benim içinde yorucu bir süreç..