HM-21 Genelde gündüz uykusunu uyur saat4 gibi ama bu aralar uyumak istemiyor sadece öğlen uyuyor ve sanki böyle akşam uykusuna daha çabuk uykuya dalıyor ama sadece öğlen uykusuna uyuması iti mi kötü mü bilmiyorum söyler misiniz