Neredeyse 1 aydır ağlayarak uyuyor. Ama nasıl ağlamak ortalığı yıkıyor. Uyumak aslaa istemiyor. Tamam zorla uyutmayayım diyorum bu seferde uykusu geldi diye ağlıyor. Gündüz uykuları 30 dakika zaten. 31. dakikaya uzadığı yok. Hep kucağımda uyuyor o da zorla ağlayarak. Ne zaman bitecek? 4. ay uyku gerilemesi dedim yok.. Bitmiyor.. Eskiden mis gibi uyku düzeni vardı geceleri 2 kez uyanırdı saati geldimi yatağında uyurdu. Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.