Buseyyya Ara ara sebepsiz ishalim oluyor. 3 gündür cehennemi yaşıyorum. Bağırsaklrımdan öyle yüksek sesler çıkıyor ve hareket ediyor sürekli yani delirmek üzereyim. Kızımı bırakıp doktora da gidemiyorum. Var mı bu şikayetleri yaşayıp bir çözüm yolu olan ?