Ikimelekannesi Iki kızım var rabbime şükürler olsun biri 3 yaşında diğeri 1 aylık oldu 🙏🏼 Eşim bir tane daha istiyor sizce kızlar ne zaman olmalı 3'üncü bebek aralarında fazla yaş farkı istemiyorum hem arkadaş hem kardeş olsunlar istiyorum hiç öyle yapan var mı 2 ve 3 bebeğin arasında az yaş farkı bırakan var mı ? (daha çok erken bu acelen ne bilmem ne yazıcak olanlar lütfen yorumu kendine saklasın).
deletedmom4842 Ikimelekannesi en az 2 yıl olsun Ya ben 3 yıl arayla 3 tane yapmak istiyorum rabbim nasip ederse 😊🙏🏻
Yasemin_Tahir-Mete Benim 8 yasinda kızım 5 yasinda oğlum 4 aylik oğlum var beraber büyüyüp gidiyorlar ama yanında biri olması lazım benim bebeğim kolikti ve çok zorluk çektim şurda 1 ay iyi oglusum genede hayatim memnunum allahim acilarini gostermesin
Yasemin_Tahir-Mete [bilinmeyen] 3 numara ne kadarda supriz olsa boze çokta iyi oldu sağol cnm allahım sizin evladinizi da esirgesin 😙