Geçmiş olsun Bir çok şeyi kesmek ile maalesef faydası olmuyor vucud zaten sinyal veriyor mesela benim parmaklarım şişiyor tamamen glutensiz beslenmeye başladım ama değişiklik olmadı bende sonrasında çaydan olduğunu anladım fazla çay içince yine ödem yapıyor muş vücudum deneye yanıla öğrenecek gibiyiz