Bebeğçm 6 aylık ek gıdaya geçtik geçeli kabız 10 gün falan oluyor aşırı ıkınıyor ama ortada hiçbir şey yok. Zeytinyağı kayısı incir neler yaptım. Anüsü uyardım yine yok. Ne olur bir fikri olan varsa ?acile gitmeyi düşünüyoorum ama abartmış mı olurum? Çok ıkınıyor