05.05 tarihin de ehliyet sınavım var. 2 aylık ve 21 aylık iki çocuğumla çalışmaya çalışıyorum. Kursun uygulaması var ordan videoları izleyip testler çözüyorum. Mayıs ayında sınava girecekler yoğunluğu neye veriyorsunuz test mi çözüyorsunuz daha çok yoksa tanıtım videolarını mı izliyorsunuz. Bugün sadece iki test çözebildim. Birinde 70 birinde 86 puan aldım