Kızlar bebeğim 3 aylık ve saçinin arka kısmı böyle 1 ayken kestim ve yenisi geldi üstler sık ve gür olmasına rağmen arka kısmı böyle ne yapmam gerekir o bölgeyi sıfırami vursam diyorum neyapcam bilmiyorum hemşire yattığı için dedi çözüm önerisi olan başına gelen varmı 