tugbacds ben ilk iki doz bexsero yaptırdım ilk dozda bir sıkıntı çekmedik ikinci dozda biraz ateş ve bacak ağrısı çektik şimdi nimenrix üçüncü doz 13 yada 15 .ayda kararsızım yaptırsammı diye büyük sorun yaşamadık bunlar dışında tabi durum her çocukta aynı olur mu bilmiyorum oğlum aşı olurken kendini çok sıktığı için bacak ağrısı oldu sanırım biraz da yakan bir aşıymış umarım sizde sıfır yan etki olur