nbanba Gidilir mi? Kendi aracımız ile,eşim memleketine gitmek istiyor. Ben sen git diyorum. Çok zorlanirim oğlum pusette durmuyor çünkü hep kucak istiyor :( kendi ailesi bayramda burdaydi daha yeni gittiler bide.
JollyBaby nbanba Bizde 13 saat yolculuk yapacağız eşimin memleketine. Bebeegim o zamana 4 aylik olacak. oto koltuğu aldim artık bi şekilde gideceğiz
AlpBeyinAnasi nbanba 1.5 aylık bebekle 10+ saat yol yaptık bayramda. Bir de 3 yaşında bir oğlum daha var, çok zor. Bir süre sonra uyuyakaldılar gerçi ama inanılmaz zorlandım ben, durumunuz varsa uçakla gidin
Dogacelik nbanba yani zor olur ama gidilir. Kolay olacağı bir gün yok 5 yaşına gelse de çocukla uzun yolculuk zor. Hiç mi gitmeyeceksiniz? Korkmayın bir yerden başlamak lazım. Gece uykusunda daha kolay olur. Tüm yolculuğu gece yapmak istemezseniz sabaha karşı çıkın. En azından 4-5 saati uyur. Kalanı da mola vere vere. Bol oyuncak alın yanınıza. Halledersiniz bir şekilde🫶🏻
ozgetz nbanba 4 aylık iken 11 saat gitmiştik eğer arabada uyuyabiliyorsa güzel geçer bizimki çoğunlukla uyumuştu. Kucağıma aldığım da olsu yanıma çıngırak hışırtılı kitap pet şişe gibi şeyler aldım onlarla bi şekilde gitmiştik. Şimdi on aylık oldu ve 2 ay sonra tekrar gideceğiz aynı yolu. Bu sefer daha zor olacak 😁
marsiyen nbanba Biz önce 350 sonrada 1000 km yol yaptık. Benim bebeğim 5 aylık oldu çok sorun yaşamadık sadece çok sıcak oldu tek kat giydirdim. Sürekli molalarda dışarı çıkardım.
Aysenur2019- Bayrmda 15 saatlik yol yaptık 9 aylık bebekler cokk zor tövbe ettim bi daha ucakla giderim işkenceydi resmen