tostosum Ben bir pasta yaptım ,kızımla birlikte süsledik ( bence çok güzel oldu )
Sürprizim yokmuş gibi sabah eşim işe gitmeden bir keke mum dikip kutladım ,bir de şık bir kemer aldım o kutlandı bitti diye düşündü akşam işten çıkınca kapıda bir yandan kızım tuttu zor zapttettim çünkü 1 yaş 16 günlük idi bir yandan da ben ,iyiki sen babacim yazdım 😃🙈 veeeee hep birlikte tutup kestik yanında da güzel bir çay ve cips oldu bitti