1mom1baby [silindi] bende öyle kanal yaparken aynı anda iğne yapiyo doğumda dikislerim olurken kaç tane yaptı işlemiyo resmen işin enteresan kısmı ağrı eşiğim yüksek niye böyle oluyo bilmiyorum
Kuzey-41 Kleopatraaaa ben oldum iki dişimden hiçbir ağrısı yok gayet rahat bir süreçti sadece agzinizi fazla acamiyorsunuz dikiş olduğu icin
Mervee__mehmett__ Kleopatraaaa bn ameliyatla ikisinide aldirdim dikişli oldu bnm ki yanak tarafindan çıkmıştı yani yarısı icdendi yarisi dıştan ondan ovup çıkardılar