Kızlar yarı travel arabamız. Ama kabin boyları hiç sevmeyen ben şimdi bebeğim büyüdükten sonra sanki daha çok beğenmeye başladım lüzümsuz olur diye de almaya çekiniyorum iki arada bi derede kaldım🥹 bebeğim uyuyunca arabaya parçasıyla koyıyoruz normalde oto koltuğu var ama uyuyunca kaldırmıyorum. Kabin boyda bunu yapamam diye çekiniyorum ama bi hafif bi rahat ki harika. Ama benim bebek arabamda da bebeğim seleserpe yatıyor amaaan fikrinizi paylaşın kızlar 🥹😂😂