expectopatronum TSB34 missha scalp therapy şampuanı deneyebilirsiniz. Benim de doğumdan sonra çok dökülmüştü saçlarım sonra bu şampuanı kullanmaya başladım. O kadar çok yeni saçım çıktı ki hatta önde çıkan saçlarımı herkes kakül sanıyordu.
cnkl 3 ay oldu doğum yapalı aynı durumdayım ne yapabiliriz ya 🥺 bir de kısa kestirdim saçlarımı iyice kötü durumdayım