Kızlar merhabalar, ben sinbo marka blender seti aldım, daha önce korkmaz kullanıyordum ama bozuldu sonra arzum aldım oda sıkıntılı çıktı en son artık uygun bişi almak istedim sinbo set aldım N11 den kargom bugün ulaştı kutuyu açtım rondonun bıçağı eksik mağazaya msj attım ürün eksik diye hiç açılmamış kullanımış ürün de eksik ürün nasıl olur dedim N11 de bana sinbo servisi ile iletişime geçebilirsiniz dedi aradım sinboyu benden fatura istiyor daha mağza yüklememiş faturayı yüklediği zaman tekrar arayın eksik ürünü tedarik edelim dedi bende teşekkür ederim dedim kapattım eşime dedim oda ücretlimi gelecek dedi bende sormadım dedim bu eksik parça ücretlimi gönderecekler acaba ? Nasıl olacak bilgisi olan var mı eğer öyle ise ben ürünü iade edeceğim başka alayım sonuçta paarasını verdiğim bi ürün birdaha ek para vermek istemem çünkü