gulyabani Burda hep okurdum abartılıyo mu acaba dediğim herkes hakkını helal etsin. 21. Ay böyleyse ilerisini düşünemiyorum. Benim gibi olan herkese yarışmada başarılar diliyorum. Özellikle benim gibi başka şehirde yalnız büyüten çok anne var en çok bize Allah güç kuvvet ve sabır versin. Söyleyeceklerim bu kadar çünkü yaşamak lazım 😂😂
Zeynepinnannesii26 gulyabani 19 aylık olduk o kadar zorluyor ki benimki de anlatamam artık yaşama sevincim kalmadı
delirmeceler gulyabani ikizlerle kendimizi 2 de sanırken 2,5 yaş ikizlerimle 3 yaş sendromundaymışız es geçmeden ne ara 3 geçtiler diye doktorumuza söyledim gülmeye başladı hayattaki şansım
NmalkoC gulyabani 2 yaş sendromuna bende boyle derdim canım 3. Yaş sendromuna bu ay itibariyle girdik 2 yaş ne güzelmiş yaaa dicelsin mumla arıcaksın buraya yazıyorum 😂
PamukPrensesannesii gulyabani 21 aylık bebe , gurbette yaşamak , eve geç gelen eş , desteksizlikle bende katıldım size … Ağlamaya vaktim bile yok :)
gulyabani Zeynepinnannesii26 artık yaşama sevincim kalmadı İnan ki benim de öyle.. tam olarak. Bugün diğer odaya geçtim babasına bıraktım saatlerce ağladım artık katlanamadım 😒
Zeynepinnannesii26 gulyabani Ben de öyle kaç kez bağıra bağıra hüngür hüngür ağlıyorum, ne yapacağız bilmiyorum. Bir sürü oyuncağı var ne oynuyor ne bakıyor. hep üzerimde bunalıyorum daralıyorum herşeye ağlıyor sürekli mızık mızık bir de konuşuyor sürekli aynı şeyleri söylüyor of 😕arkadaşımın kızı 4 yaşında bu yaş da çok zor diyor hiç geçmeyecek heralde
delirmeceler gulyabani alıştım sanırım ama 3 yaş ikiyi aratıyormuş 4 ve ileriyi düşünmek istemiyorum artık beyin uyuştu zaten tepki vermiyorum 😅
gulyabani PamukPrensesannesii eve geç gelen eş aynen. Akşam 6 gece 4 çalışıyor. Sabaha karşı geldiği için öğlen 2 d anca uyanıyor. 1 saat sonra kızım öğlen uykusuna yatıyor. O kalkıyor eşim 1 saat sonra işe gidiyor. Haftada 1 gün izin. Yani tam anlamıyla 0 destek çocuk büyütüyorum bende. Allah yardımcımız olsun
aliaras_2022 gulyabani bizde 21 aylığız ve aynı durumdayız benim sakin beni dinleyen çocuğumdan eser yok
gulyabani aliaras_2022 kesinlikle. Herkes ne güzel ağlamayan güleryüzlü sosyal çocuğun derdi. Heyy gidi hey 18.ayında çocuğumu alıp getirdi birileri geri getirsinnn🫨🫨🫨
PamukPrensesannesii gulyabani amin 🙏 benimki de akşam 8.30da geliyor kızım 9 da uyuyor zaten. 3 pazar izinli sadece 🤦
mervedefneduru gulyabani bence 4 yaş için sabır toplayın 😀şimdikten harcamayın kendinizi 4 yaşa doğru iyi sabır sakinlik lazım 😀
Zeynepinnannesii26 mervedefneduru Bence her ayın her yılın bir zorluğu var kızım doğduğundan beri mızmız huysuz. Şuan 19 aylık her ayı hızla geçsin diye gün sayıyor iple çekiyorum okula gidene kadar bu şekilde olacak. Büyüdükçe düzelir diyorlardı daha da beter oluyor
__brna__ gulyabani Tam 24 aylık 10 gunluguz. Yaşadıklarımı sayacak kadar enerji bile kalmadı. Gurbet,tek büyütmek, yoğun çalışan ama yinede destekte kendini heba eden baba, tam gaz bir bebek. Diyeceklerim bu kadar.. :/
mervedefneduru Zeynepinnannesii26 evet bazı bebekler çocuklar daha zor oluyor bazıları çok uyumlu uysal biz o grupta değiliz 😀şoyle diyim ama o aylarda tam konusamadigi için sanıyoruz ki konuşunca daha sakinleşir falan ama konuşunca hepten krizler başlıyor yani bilmiyorm 3-4 yaş arası beni çok etkiledi sacimdaki beyazlar arttı o derece 😀