Kızlar Türkçe öğretmeniyim 25 yaşında 2 çocuk annesiyim KPSS çalışmak bir yandan istıyor bir yandan istemiyorum eşim kesinlikle onay vermiyor destek yok bende böyle olmaz diyorum devlet bir garanti yani 4 yıl doğu görevi sıkıntı evliyken çok zor KPSS durumu ya napıcam çok kararsızım ya evde oturucam böyle yarı çalışıcam yarı evde durcam ya da atanıp gidicem bir süre doğuda sonra buraya memlekete geleceğim kızlar kararsızım bir yol çizmem gerekiyor bu duruma kaç aydır kafamda netleşmedi