kuzeyanne_ Kızlar doğum yapalı 40 gün oldu kanama bitti .Doktor ilaç yazmıştı doğum yaptığım gün isteyip yazdırmasın.Ama ne zaman kullanacağımız sormayı unuttum.İlaca başlamak için tekrar adet olmayı beklemeli miyim?Ne zaman başlamalıyım?
Enlsr kuzeyanne_ keşke spiral taktırsan 🙏🏻 benim arkadaşım o haplarla hamile kaldı da çok güvenemiyorum ya canım🥹
kuzeyanne_ aysebb canım mesela bugün başlasam ilaca 4,5gun sonra ilişki falan olsa korur mu acaba ilaç?Yoksa 1 ay kullandıktan sonra mı etki etmeye başlıyor
kuzeyanne_ Enlsr daha önce diş gebelik yaşadığım için doktorum spral önermedi canım,tekrar dis gebe olma ihtimalini artiriyor dedi Deri altı bir tek taktirabilirsin dedi.Onu deneyecegim bakalim