Kızlar oğlum 5 buçuk aylık.Benim 2 gündür dişim çok ağrıyor doktora gittim 5 gün augmentın antibiyotik kullanıp sonra çekelim dedi çok çürükmüş.çocuk doktorumuz da çok sorun olmayacağını söyledi emzirdiğim için.Başına gelen var mı sütünüzü veya bebeğinizi etkiledi mi ? 😥 kullanıp kullanmamakta çok kararsızım