nihanzade22 her çocuğun kendine has karakteri var, bu sebeple dönem dönem her çocuk yapar diyemem ama ihtimal tabiki. Kızım 4 yaşına yaklaştı, bugüne kadar parkta da, ev buluşmalarında da hiçbir akranına zarar vermedi, ittirmedi. Bir kere arkadaşımın kızımla akran olan oğlu bizde buluştuğumuzda kızımın yüzüne tokat atmıştı, hem de bir süre arayla 2 sefer. İnanılmaz zoruma gitmişti ama karşıdaki de küçük çocuk, isteyerek veya zarar vereceğini bilerek yapmıyor o da. O gün sakince söylemiştim böyle yaparsan açelya seninle oynamaz ama falan diye, sonrasında uzun bir süre arkadaşımla görüşmedim (başka ilçede zaten arada bir bu tarafa geliyor ama hiç sormadım geleceği zamanı) bu şekilde korudum kızımı. Siz de bir süre görüştürmeyebilirsiniz