bebeimhosgeldin Esoz1110 bebekle uçak yolculuğumda hep kullanırım çok memnunuz. Hatta yine yavaştan doldurmaya başladım haftaya salı yine yolcuyuz
acimavi Esoz1110 geçen yaz a101 den aldım büyük boyunu, harika bir şey. Bir tarafına kızımın lazımlığı, fötr şapkalar falan koydum, diğer tarafı 3 kişinin 5 günlük kıyafetini rahatça aldı. Çok kullanılışlı ve hacmi geniş ben tavsiye ederim
Esoz1110 bebeimhosgeldin Nereden aldınız acaba neye dikkat etmeliyim bunlarda bilmiyorum bir sürü farklı fiyat var
bebeimhosgeldin Esoz1110 benimkini nişan bohçası yaparken almışlardı hiç bilmiyorum ama içinin genişliğine dışının sağlamlığına bakın. Uçakta paldır küldür kullanıyorlar dizerkn vs biz kendi arabamızda da tıka basa doldurduğumuz zamanlar oluyor sapasağlam hala. Bazen marketlere de geliyor bi bakın isterseniz kalitesine
acimavi Esoz1110 markası raboom, çok kaliteli kırılmaz kapak falan değil muhtemelen, orta kalitede ama dediğim gibi çok memnunum🫠
Esoz1110 Ucansupurge bende bir bakayım o zaman nerden alsam bilemedim bir sürü fiyat cıkıyor karsıma☺️
Ucansupurge Esoz1110 üniversite döneminde almıştık biz taş gibi valiz valla o kadar uçak yolculuğu yaptık pat -kut attılar catlamadi bile 👍❤️😁