Kmlll tabii ki mesleğinizi yapın. İki çocukla atanmak çok zor evet ama yine de çalışın ve sınava girin, kenarda puanınız dursun. Belki de eşinizin şehir dışı işi olacak ve gidebileceksiniz, Allah bilir. En kötü özel okula girin, akmasa da damlar. Ne güzel bir mesleğiniz var, heba etmeyin