Merhaba;
Kızım 11 aylık.. 6 aydan beri aptamil mama kullanıyoruz süt azlığından.. 7 aydan beri sadece biberon alıyor fakat 1 haftadır biberonu reddediyor.. biberon degistirdim mama degistirdim kâr etmiyor.. biberon mu istemiyor yoksa artık süt mu istemiyor bilmiyorum fakat 1.5 yaşına kadar süt yani mama alması gerektiğini söylüyor doktorlar. Gün-de 3 defa 150cx süt içen çocuk 1 haftadır ağzına sürmüyor. Lütfen yardım