Bebegım 8 buçuk aylık 3 gün önce çocuk doktoruna götürdüm cigerınde hırıltı var hava ver dedi fakat dün kotulestı acilde rontgn çekildi cıgerleri balgam doluymuş nefes almakta zorlanıyordu 2 tane ine ve hava verildi kanlarına bakıldı enfeksiyon yoktu çok şükür rsv virüsü pozitif çıktı düne göre daha iyi ama emmiyor antibiyotik kullanmaya başladık kaç günde geçer acaba emmemesi korkutuyor kaç günde iyileşir acaba