Papatya-eylul88 Kizlar tadimlar bitti.artik sabahlari kahvalti aksamları çorba tarzı vermeyi duşünüyorum.aradada kaşik mama vermek istiyorum olurmu sizce veren varmi??arılac ın sütlü muzlu olani aldim,(kızım muzu sevmişti) bide hipp 5 tahılli olanini aldim.
livanurvealpinannesi61 Papatya-eylul88 sağlıklı değil bana doktor hiç önermedi ben emzirip ek gıda verdim sadece.