Atlaseg ilk doğduğundan itibaren başlanıyo zaten değere bakılmıyo başlandığında 1 yaş tahlilinde bakılıyo eksiklik yoksa bırakılıyo bizim de eksikliğimiz yok ama kışın güneş görmediği için çocuklar doktorumuz kışın devam edelim yazın bırakalım dedi öyle yapıyoruz