alpinanneesi Oğlum evin kapısı açınca dışarı çıkmak için camı açınca sürekli aaaa aaaa diye bakıyor çığlık çığlığa sizin de böyle mi sesi yankılanıyor diye hoşuna mı gidiyor dışarı çıkacak diye mi bilmiyorum 1 aydır böyle
Elfgrn alpinanneesi Bu gün 14 aylık oldu kızım 1 yaşından beri böyle sebepsiz ağlamalar İstediğini ağlayarak yaptırma Çığlıklar Gece gündüz farketmiyor gecenin 3 ünde kalkıp çığlık çığlığa gör halimizi Kendini yerlere atmalar Katılarak morarana kadar ağlamalar Bu ağlamalar tabi ya istediğini yaptırma yada keyfi istediği için
pembeayakkabilikiz alpinanneesi benimde kızım öyle surekli elimizden tutup kapıya götürüyor yada cama dışarıyı çok seviyor 😀
alpinanneesi Elfgrn benimki bide tepiniyor 😅 tüm bunların üstüne demekki böyle aynen 1 yaşından sonra işim rengi değişti ben anlamıyorum artık zaten bebemden hiç bişey 😁 o ne yapsa çekiyorum
Elfgrn alpinanneesi birde işine gelince bir cilve yapıyor anammmm bir gör ısırmak için saldırıyor valla düzelmiyor her ay daha farklı oluyor
alpinanneesi Elfgrn oda oda gülüyor kafasını omzuma koyuyor sarılıyor çok nadir de olsa orada insan eriyor zaten 😅 ama sanki süreç git gide kötü oluyor ben bir umut 3 yaşı bekliyorum rahat ederim diye düşünüyorum benimki yürümüyor da sizin ki yürüyor mu
Elfgrn alpinanneesi benim umudum hiç yok bekliyorum daha ne kadar kötü olabilir diye 😁 bizimkide cilve yaparken sevildiğini görünce eriyor bildiğin erimiş gibi yavaşça yere atıyor öyle bakıyor utanıp
alpinanneesi pembeayakkabilikiz benimki de keşke yürü se götürse sürekli bacağıma yapışıyor kucakta bel kalmadı