Benimde aynı 7 bucuk aylık ve asla yemiyor ağzını kilitliyor resmen,5. Ayda başladık şuana kadar bir gram ilerleme olmadı.bugun bi çocuk gördüm kelle paça içiyordu ya yemek için ağlıyordu.tamam her çocuk bir olmuyor ama ne bilim nere kadar böyle gidecek