kızlar 2. gebeliğim 5 haftalik gebeyim doktor kontrölüne henüz gitmedim 1 hafta sonra gitmeyi planliyorum karin kasık ağrisi oluyor bugun ayaktaydım sürekli dinlenmedim kendimi kötü hissetim biraz ara ara karinda batma kramp tarzında bişeyler oluyor normalmidir acaba ilkinde olmuyordu endişeleniyorum sizde oldumu 2. de yada normal mi bu