Benim 8 sene sonra zorlu yollardan geçerek tüp bebek ile bir kızım oldu çok şükür,şu an kendisi 1 yaşında. Bizim hastanede 8 tane embriyomuz var ve 5 sene boyunca orada bekleyecekler. Her sene ödemesini yapıyoruz,bi kaç ay sonra tekrar ararlar ödeme için ve ben bu konuda karar veremiyorum. Eşime dedim dün akşam kızımız daha ufak şu an kardeş düşünmüyorum zaten çok zorlu bir süreçti benim için yeni yeni kendime geldim,iptal edelim embriyolarımızı dondurma işlemini dedim. Eşimde bence ani karar verme bak belki ikinci çocuk da normal olmaz dedi kafam karıştı. Ama ben bu 4 sene içinde çocuk düşünmüyorum ki 😔 bi taneyi büyütelim sağ salim ihmal etmeden. Sizce yanlış mı düşünüyorum?