Cesaret deyince ben. 😂 Karar vermekle taktırmam bir gün sürdü. 😄
Yaşadığım şehirdeki Toplum sağlığı merkezinde ücretsiz taktırdım, adetli iken gitmek gerekiyor 3-4. gün. (Ben 5. günde gittim) Sabah aile hekimine gidip hamile olmadığına dair kan tahlili yaptırıyorsun. Sonucun çıkınca da toplum sağlığında vajinal enfeksiyon mantar vs. Yoksa 5 dkda takıyolar.
Suni sancı ve Normal doğum sancısı çekip 7.5 cm açıklıkla acil sezaryene alınan biri olarak en fazla ne kadar acıyabilir ki dedim ve çok da acımadı😂 bence siz de çift çizgiyi görmeden bir an önce taktırmalısınız 🐣