Kızlar şuan 35 aylık oğlum ile tuvalet eğitimi sürecindeyiz bugün 5. günümüz iyi gidiyor gibiyiz fakat sizlere bir sorum var. Bu 5 gün içinde hiç dışarı çıkmadık, oğlum artık alıştı diye düşündüğümde dışarı çıkıcaz ama parkta ya da başka bir açık alanda, tuvalete erişimin kolay olmadığı yerlerde ne yapıcam? Sizler nasıl yapmıştınız?